Vinterhoppning

Äntligen har vi snö, lete för sent dock! jag har ju en ny kamera.. en Nikon coolpix med 10ggr zoom och 16 megapixlar! så på med overall och ta med kameran ut, mössa och vantar tkr jag är en självklarhet när jag skall ut till Maxi! först tog jag lite kort i hagen innan jag gick till 'ridbanan' för att fixa iordning, bla ta undan koner, fixa hinder osv... Eftersom det är klass två varning här på gotland kunde jag inte rida... blåser liksom av då + att maxi gillar inte när det glåser så det slutar lätt i tråkigheter! men löshoppning tyckte hon var asome! finingen var så uppspelt att hon började leka! :3 men iaf så tog jag lite bilder..
//matilda

Kommentarer
Postat av: Josefin

Aaw va söt hon är ;) Hon ser så mjuk o go ut:)

2012-01-15 @ 12:15:25
URL: http://noriffraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0