super duper ledsen...

... för att vi inte har varit så bra på att uppdatera denna vecka! men jag har haft fullt upp!
REd ut barbacka i tisdags på fina hästen efter skolan! så mysigt! jag har hittat min drömhäst.. visste bara inte att hon hela tiden varit här! (som ni mäsrker kör jag snabbt igenom hela veckan! :P) bäbis var fin iaf! vi fick en ny kalv i tisdags med tror jag...
i onsdags slutade jag sent så jag tänkte bara rida en kort stund (blir så snabbt mörkt!) och tänkte sedan köra lite mark.. det vart ändrade planer.. Maxi hade fastnat i taggtyråd så hon hade fått två sår på bakbena.. vart ryktinning istället och jobb från marken med Flinga ist! upptäckte dock att hon var en väldigt bra NH-häst!
igår var jag bara ute och chekade hästarna så att de inte var mer skadade.. jobbade i typ en min med Flinga medans maxi gick och betade (i hagen dådå) annars vart det lit ladugård och annat...
inte jag på bilden!
idag har det blivit skolan och sedan ladugården! hästarna fick en snabb klapp innan jag gick in! ny kalv idag, pritty fun! bara det att den kon hatar mig men iaf.. nu är jag pritty trött då jag itne sov allt för mycket i nättras!
imorgon... skall jag först vara hjälptränare på en nyborjarkurs i agility och sedan träna själv i en kurs i agility.. ni kanske får veta lite mer i morgon om ni har tur! skall även rida maxi imorgon, första dagen efter taggtråden! blir bara ett lättare dressyrpass tror jag... skall även jobba en aning med Flinga om jag hinner! ;)
på söndag skall jag rida ett dressyr pass eller rida ut, jobba med Flinga en aning och träna agility två 90 min pass på raken! hoppas jag orkar! kanske vila och äta om jag hinner! ;)
ha de gött! så hörs vi snart igen! :))))
///matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0