Malin här!

Hejsan hejsan!

Jag heter då Malin och är en tjej på 14 år (fyller dock 15 i september). Efter sommaren är jag inne på mitt nionde år i ridningen, och har då alltså i nuläget ridit i 7,5 år :) Jag är intresserad av hästar, ridning och fotografering. Jag har nyligen fått en systemkamera (Canon EOS 450d) och den kommer att följa med mig i princip vart jag än går så bildbrist kommer jag knappast ha.
Jag är medryttare på en gammal travhäst vid namn Pripps Royal, smeknamn Prippen. Under sin tid som travhäst startade han 36 gånger och sprang in totalt 811 500 kr. Prippen är född 1987 men pigg som en 10åring. Numera är han ridhäst på heltid. Hans trav är helt underbar!! Det är jättemysigt att göra en "solvallatrav" på grusvägar med honom, men även att ta snabba galopper över ängar. Han har inga problem med galoppen i vänster varv. Höger varv är dock hans svåra varv då travhästar bara körs i vänster varv, och han orkar inte riktigt galoppera ordentligt i höger varv men han gör så gott han kan :)
Nej jag orkar inte vända bilden. Den var vänd i datorn men det ville inte blogg.se acceptera....
Här kommer lite övriga bilder jag har tagit.
Nu orkar jag inte med flera, min dator är så seg haha ... Men det får väl räcka för mig ;)
Om det är någon ni undrar så är det bara att fråga :)
// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0