lite jag- Matilda

Hejsan hoppsan!
Jag heter Matilda och kommer från Gotland. Jag bor på en bondgård med Kor, Getter, Höns, Hundar, Katter och Hästar! själv har jag en egen häst, Miss Maxi, det är en C- Ponny av rasen Norsk Fjordhäst. jag satsar ganska mycket på hästar just nu men även Agility står nära mitt hjärta! jag tävlar lite då och då, säsong har inte kommit igång ännu. Jag är 14 år gammal fyller 15 den 7 februari så jag går i 8an. Just nu kretsar mitt liv runt min häst som jag tränar hoppning, dressyr och western på + skola och Agility.. kompisar har jag inte tid att umgås med! ;)
Min häst Maxi
det ni kommer få se av mig är: mina tankar runt saker och ting. mitt liv på bondgården, Mina och maxis framgångar. mitt agility liv och om resten av allt som är runt mig! :) jag kommer dock inte blogga så himla mycket under sommaren då jag är på en fäbod i norra dalarn utan el!  vill ni komma dit och hälsa på mig! gå då in på valdalsbygget.se och hitta lite kartor och annat kul! :)
jag och Min kalv Bell, korsning mellan herreford och fjällko!
min Ag hund Siri
ha det gött nu alla! =D
// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0