Lilla ängel

Älskade lilla ängel. du föddes för att vara mig nära, levde för att sprida glädje och dog för att skydda mig. Du finns alltid där i min närhet och har alltid en vakande hand på min axel. Du torkar mina tårar när jag gråter mig till söms. Du är en riktig vän som alltid står där! Även om dom inte kan höra dig hör jag. Jag hör din röst i vinden som säger ' jag älskar er' och 'ni är inte ensamma, jag är alltid där!' Du är alltid i min närhet och kommer aldrig vara långt borta! Du ville aldrig att vi skulle gråta! du lämnade inte oss med flit! Det var någon av dom andra änglarna som behövde dig! när du ser någon som gråter över din förvandling säger du ' gråt inte! jag är inte borta för alltid, jag är här, jag kommer alltid vara med dig! Säg inte hej då, säg vi ses snart igen!' Du min lilla ängel, du sa inte hej då, du sa vi ses snart igen! innan du flyger iväg i dina nya änglavingar säger du 'förlåt för att jag inte fick tid på jorden för att förklara, men den dagen du är mogen, den dagen vet du att jag älskar dig!' Du lilla ängel kommer aldrig glömmas! långt efter din förvandling kommer det fortfarande finnas, din familj som tänker på dig! Du har inte död, du har bara förvandlats till en ängel. En liten ängel som alltid är nära och lyssnar när jag beöver prata.
I  dag min lilla ängel fyller du 17 år! Du firar din födelsedag med mig och alla andra du älskar. De ser inte dig, men du ser dem, och jag kommer alltid se dig! jag kommer alltid höra din röst! du är inte borta, du har bara förvandlas!
Grattis Kondrad! vi ses snart igen!<3
/matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0