Ida här

Hej! Mitt namn är då Ida Pettersson och jag fyller femton den 24 Januari! Kanske är lite konstigt att jag är med i denna bloggen eftersom jag inte har någon häst? Men själva värket är det så att jag har ridit i två år! Aldrig tagit ridlektioner eller så. Själv tycker jag att jag har en ganska okej sits & övrig kunnighet men kan dock hamna i stolsits när jag inte koncentrerar mig!
Mitt mål med hästar och ridning är att börja med en medryttarhäst.
Jag har en katt som heter Smulan med kattar henne för katten & Kissen bara. Hon är en vanlig bondkatt, svartvit.
Jag själv har brunt hår och gröna ögon, fast i själva värket har jag askblont hår blont!
Jag fotar ibland med en gammal kompakt kamera med sparar till en system kamera! Tror det blir en NIKON D5100 :)
Hoppas att ni vill följa mig!
Jag & Fantomen
Min kisse :)
Bild med stenålders kamera
Bild med min skitdåliga mobilkamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0