en kall uteritt och en stukad fot

mamma och jag red en mysig uteritt på ca en mil :^) det var faktiskt ganska mysigt trots kylan! mamma red i engelsk sadel och vanligt träns utan nosgrimma.. jag själv red i western sadel och vanligt träns med engelsk nosgrimma. maxi var pigg vilket var ganska skönt, slippa skänkla hela tiden liksom... gammal bild men lika fin ändå! :)
nu påkvällskvisten skulle jag ut och stänga för hönsen. då snubblar jag ner för utetrppan och skrapar handen ochh stukar foten som jag vrickade så att den  nästan bröts för ett tag sedan... kul.. nu är den inlindad och jag kan skita i att rida imorgon  -.-'  högläge på foten så det blir film! mspys liksom -.- ingen ag träning heller...
//matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0